Zakład Ubezpieczeń Społecznych od stycznia 2026 roku rozszerza usługę rezerwacji wizyt w swoich placówkach i zachęca klientów do kontaktu online.
Rezerwacja wizyt w ZUS to rozwiązanie dostępne od ponad 10 lat.
W ten sposób można skorzystać z porady specjalistów bez czekania do stanowiska obsługi.
Klienci korzystający z takich rozwiązań podkreślają, że to oszczędność czasu, ponadto nie muszą przebywać w zatłoczonych miejscach. Dla wielu osób, zwłaszcza starszych lub ze szczególnymi potrzebami, oczekiwanie w kolejce bywa po prostu uciążliwe. Korzyści, które płyną z rezerwacji wizyt, to przede wszystkim spersonalizowana obsługa. Doradca może się przygotować do obsługi klienta i ma dla niego przeznaczony odpowiedni zasób czasu. Poza tym inne korzyści to możliwość ustalenia dogodnego terminu wizyty, przewidywalny czas oczekiwania na obsługę, no i jasne informacje o terminie i miejscu wizyty.
- mówi Monika Kiełczyńska, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS woj. łódzkiego.
Obecnie wizytę stacjonarną w ZUS można zarezerwować:
Ponadto klienci mogą skorzystać z e-wizyty , czyli konsultacji on-line ze specjalistą.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz