Zamknij

Pracownik zakładu prefabrykacji

Nr oferty: StPr/25/0424Dodane przez: CENTRUM PALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Łąkoszyńska 127, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
: Pracownik działu przygotowania produkcji: - planowanie i organizacja pracy w dziale zgrzewania; - przygotowanie materiałów do zgrzewania; - nadzór nad przebiegiem zgrzewania; - wizualna kontrola jakości. Możliwość długoterminowej współpracy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.06.2025
: od 4 700 do 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: CENTRUM PALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łąkoszyńska 127, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kamińska
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV (J.K.)
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wykładanie towarów na taśmę produkcyjną, zbieranie, pakowanie i etykietowanie towarów, obsługiwanie niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych, dbanie o ciągłość procesu produkcyjnego i standardy jakościowe produkowanych wyrobów, przeprowadzanie kontroli jakości produkowanych wyrobów.
StPr/25/0420
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- utrzymanie ruchu; - obsługa i naprawa maszyn oraz urządzeń zainstalowanych na terenie GOŚ Sp. z o.o.; - pobieranie próbek ściekowych. Godziny pracy: 7-19, 19-7
StPr/25/0426
data rozpoczęcia pracy od 10.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wykonywanie napraw i przeglądów urządzeń mechanicznych zgodnie z DTR
StPr/25/0425
data rozpoczęcia pracy od 10.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pracownik działu przygotowania produkcji: - planowanie i organizacja pracy w dziale zgrzewania; - przygotowanie materiałów do zgrzewania; - nadzór nad przebiegiem zgrzewania; - wizualna kontrola jakości. Możliwość długoterminowej współpracy
StPr/25/0424
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 8 000 PLN

Operator maszyny produkującej klatki zbrojeniowe: Obsługa maszyny produkującej klatki zbrojeniowe, wykonywanie prac konserwacyjnych, serwisowych, wizualna kontrola jakości produkowanych elementów. Możliwość długoterminowej współpracy.
StPr/25/0423
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 9 000 PLN

Czynności polegające na wspieraniu procesów produkcyjnych lub kompletowaniu, konfekcjonowaniu oraz weryfikowaniu jakości towarów oraz inne. Godziny pracy: 6-14, 14-22, 22-6
StPr/25/0417
data rozpoczęcia pracy od 25.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Przygotowywanie produktów gotowych z półproduktów, wysmażanie mięsa, warzyw, frytek, kartofelek itp. utrzymywanie w czystości sprzętów, podłogi na podległym obszarze, prace porządkowe na sali, składanie produktów gotowych.
StPr/25/0262
data rozpoczęcia pracy od 20.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie kaw różnego rodzaju oraz napojów gorących obsługiwanych przez express, przygotowywanie napojów zimnych, deserów lodowych, obsługa kasy, prace porządkowe na stanowisku i sali dla gości
StPr/25/0263
data rozpoczęcia pracy od 20.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zadania wykonywane na stanowisku: 1.Utrzymanie stalej sprawności sprzętu teleinformatycznego, serwis, konfiguracja i nadzór nad jego prawidlowym działaniem oraz inicjowanie zadań z zakresu jej moderniizacji, 2.Stała inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania (komputery, drukarki, monitory, programy, licencje), określenie stanu faktycznego oraz potrzeb, 3.Opieka nad stroną Biuletynu Informacji Publicznej - bieżące wprowadzanie danych, wprowadzanie zmian oraz wyglądu graficznego do wyżej wymienionych stron, 4.Administrowanie poczty elektronicznej oraz wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów, 5.Koordynowanie i organizacja szkoleń pracowników urzędu w zakresie wdrażanych technik komputerowych, obsługi systemów i programów komputerowych oraz sprzętu komputerowego w poszczególnych referatach urzędu, współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi ten sprzęt, zgłaszanie do firmy zewnętrznej awarii oraz poważniejszych problemów, 6.Wdrażanie nowego oprogramowania, 7.Koordynacja i organizacja systemów informatycznych związanych z wyborami i referendami, 8.Tworzenie kopii zapasowych danych (archiwizacja) wg. obowiązujących przepisów oraz administrowanie nośnikami z oprogramowaniem, 9.Zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych, zabezpieczenie haseł, ochrona danych osobowych, wdrażanie programów antywirusowych, 10.Opisywanie zużytego sprzętu, przygotowanie dokumentów do likwidacji sprzętu zepsutego, 11.Pełnienie funkcji administratora systemów, 12.Obsługa, konserwacja sprzętu teleinformatycznego, zgłaszanie przeglądu kserokopiarek, 13.Zakup niezbędnego oprogramowania, usług, tonerów itp. do posiadanego sprzętu wraz z opisywaniem dokument6w zakupowych, 14.Czuwanie nad zapewnieniem awaryjnego zasilania komputerów oraz innych urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo przetwarzania danych, 15.Przygotowywanie dokumentów do udzielania zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania (zakup sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, oprogramowania, licencji, centrali telefonicznej, zakupy do bieżącej eksploatacji w/w sprzętu), 16.Prowadzenie rejestru zakupów towarów i usług dla realizacji zakresu powierzonych obowiązków slużbowych, 17.Przestrzeganie zasad postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz praw osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych, 18.Przeciwdziałanie przed dostępem osób niepowołanych do urządzeń i systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych, 19.Przestrzeganie zasad określonych w instrukcji zarządzania systemem informatycznym zawierającym zbiory danych osobowych, 20.Przestrzeganie zasad określonych w instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych, 21.Opracowywanie propozycji do projektu budżetu i projektów programów rozwoju gminy w zakresie swojego działania, 22.Udzielanie informacji publicznej na wnioski dotyczące zakresu swojego działania, 23.Przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań w zakresie swojego działania 24.Prowadzenie przedmiotowych teczek zgodnie z jednolitym, rzeczowym wykazem akt i instrukcji kancelaryjnej oraz systematyczne przekazywanie ich do archiwum zakladowego, 25.Organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony tajemnicy państwowej i służbowej, 26.Wykonywanie na zlecenie swoich przełożonych innych czynności w sprawach objętych ich kompetencją.
StPr/25/0418
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 200 PLN

Wychowanie przedszkolne i integracja sensoryczna-zgodnie z kartą nauczyciela. Praca w wymiarze 4/22-etatu.
StPr/25/0415
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 255,90 PLN